Kibannoltak/Legageltek mit tegyek?

Ejnye-bejnye… megint rosszalkodtál?

Ha a kitiltásodat vagy egy gag-et(értsd: némitás/mute) igazságtalannak vagy túl szigorúnak tartasz akkor annak feloldásához fordulhatsz hozzánk egy kérelem mentén. 

Vedd figyelembe a következőket:

- te kell bebizonyítsd hogy a kitiltásod/némításod igazságtalan volt, ezért lehetőség szerint minél több bizonyítékot/magyarázatot hozz fel a kérelmedben

- minél több mezőt tölts ki a kérelmedben(ami releváns a te ügyedben)

- indokold meg miért kéne feloldjunk

FONTOS! Ha a kérelmedet elutasítják akkor még 1 utolsó fellebbezési út állhat előtted: a kérelmed elutasítása után 1 héttel a “Tulajdonos elérése” kategóriába kérelmet nyújthatsz be ha a következő feltételek mindegyike teljesül:

a) a kitiltásodat/némításodat nem a Tulajdonos adta

b) a kitiltásod/némításod 30 nap vagy annál több időre szól

c) írtál feloldási kérelmet és azt elutasították

d) a feloldási kérelem elutasításától számítva eltelt 7 nap

A tulajdonoshoz intézet kérelmedben mindenképp szerepelnie kell: játékosnév, elutasított feloldási kérelem ID-je(hibajegyID), kitiltás indoka, kitiltó/némító admin, tiltás/némítás, feloldás indoka és magyarázata valamint a bizonyítékok amelyek alátámasztják az érvelésed/ártatlanságodat,  azonosítási adatok(amelyek relevánsak rád nézve: AccountID, IP, SteamID, UniqueID(TS), UserID(DC)). 

Ha a tulajdonoshoz címzett kérelem elutasításra kerül, akkor több fellebbezési lehetőséged nincs.

Cikk részletei

cikkazonosító:
2
Kategória:
Értékelés :