Feloldási kérelem menete
Kitiltás (másnéven ban) vagy némítás (másnéven gag vagy mute) esetén feloldási kérelmet nyújthatsz be, ha igazságtalannak vagy túl szigorúnak tartod a kiszabott büntetést.
A feloldási kérelem lehetőségével élve elfogadod a következőket:
1. A kérelem benyújtásának helye: Csak a Support-on (weboldalon: hungarycs.hu/help vagy e-mailen keresztül: help@hungarycs.hu) keresztül benyújtott kérelmet fogadunk el.
2. Benyújtásának határideje:
(1). A kitiltás/némítás kiszabásától számított 30 napon belül. Kivételes esetben, nem kötelező módon, elfogadunk az említett 30 napos határidőn kívül eső kérelmeket is
(2). Csak aktív, a kérelem benyújtásakor érvényben lévő kitiltás/némítás ellen fogadunk el feloldási kérelmet. Lejárt vagy már feloldott kitiltás/némítás esetén a kérelmed automatikusan el lesz utasítva.
3. A kérelmed kötelezően tartalmaznia kell:
- a) A kitiltás (BanID) vagy némítás (GagID) azonosítóját játékszerverek esetén, a felhasználóneved Discord esetén vagy az egyedi azonosítód (UniqueID) Teamspeak szerverünkön történt kitiltás/némítás esetén.
- b) Kérelem indoklása amiért szeretnéd a feloldást (pld: állítod hogy nem követtél el semmit, bevallod hogy elkövetted de túl szigorúnak tartod a kiszabott büntetést, stb.).
4. Nem kötelező de erősen ajánlott:
- a) Az kitiltáshoz/némításhoz vezető folyamat/eset leírása.
- b) A kérelmed során minél több bizonyítékot (demó/kép/videó) csatolása*, hogy az állításaidat legyen mivel alátámadsz.
- c) Egyéb olyan információk amelyek az üggyel kapcsolatosak.
5. További kizáró tényezők:
(1). Nem nyújtható be több kérelem olyan kitiltás/némítás ellen amely már kivizsgálás alatt áll.
(2). Nem nyújtható be több kérelem olyan kitiltás/némítás ellen amelyben már egyszer döntés született (elutasítás vagy elfogadás), és az eljáró adminisztrátor a döntésében nem fogalmaz máshogy.
6. Az elbírálás eljárásának menete:
A kérelem benyújtása után, a kitiltást/némítást kiszabó adminisztrátornál magasabb szintű adminisztrátor (kivéve ha a kiszabó adminisztrátor egy Tulajdonos, olyankor szintén egy Tulajdonos jár el) átveszi az ügyedet és:
- a) ha a kérelmed teljesíti a fent felsorolt feltételeket akkor megkezdi annak kivizsgálását.
- b) ha a kérelmed hiányos akkor közli mivel kell és mennyi időd áll azok pótlásához.
- c) a kitiltás/némítás már lejárt/feloldották és/vagy kérelem pótlása nem történt meg akkor a kérelmed automatikusan elutasításra kerül.
Fontos! 7. Az ügy során együtt kell működj az eljáró adminisztrátorral. Ha a kérelmeddel foglalkozó adminisztrátor további információkat/bizonyítékokat kérhet tőled, akkor kötelezően teljesítened kell azt, ellenkező esetben a kérelmed elutasításához vezethet.
8. Az eljáró adminisztrátor az ügy kivizsgálását követően többféle módon dönthet:
- a) Helytad (elfogadja) és feloldja a kitiltásod/némításod.
- b) Részben helytad (részben elfogadja) és csökkenti a büntetés időtartamát vagy kiszab egy másfajta büntetést vagy figyelmeztetésben részesíti az illetőt.
- c) Elutasítja a kérelmedet.
9. Elutasítás vagy részben elfogadás esetén:
(1). Ha a kérelmedet elutasítják vagy részben elfogadják akkor még 1 utolsó fellebbezési út áll előtted: a kérelmed elutasítása után a “Tulajdonos elérése” kategóriába, a Tulajdonoshoz címzett, feloldási kérelem felülvizsgálata miatt kérelmet nyújthatsz be ha a következő feltételek mindegyike teljesül:
-
- a) a kitiltást/némítást nem egy Szerveradmin vagy Tulajdonos adta
- b) a kezdeti kitiltás/némítás 7 nap vagy annál több időre szól
- c) írtál feloldási kérelmet és azt elutasították
(2). A tulajdonoshoz intézet kérelmedben kötelező módon szerepelnie kell az elutasított kérelem azonosítójának ("Tám. jegy ID", csak számjegyekből álló azonosító).
(3). A tulajdonos intézet kérelem esetén is érvényes a 1.,2.,5.,6.,7. és 8. paragrafusokban foglaltak.
(4). Ha a tulajdonoshoz címzett kérelem elutasításra kerül, akkor több feloldási és fellebbezési lehetőséged nincs.